Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 98

Thread: Naruto Project!

To create a Torrent, you need two things:

A server on the web with a tracker installed (it's like the Bittorrent client, but instead handles connecting peers to each other).

The completed file somewhere you can begin seeding it.

http://bitconjurer.org/BitTorrent/guide.html

Yeahsomethinglikethat

Nautek

Hakeem_21

Beautiful Green Beast

Karasu

Dank

L8r

Pervert-Sennin Jiraiya

Grey_wolf

Itachi_

Swedish_star

Svenskar jag hittills hittat här... Jag ser fram emot att titta på den

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Shinji Ikari @ Feb 2 2004, 01:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Yeahsomethinglikethat

Nautek

Hakeem_21

Beautiful Green Beast

Karasu

Dank

L8r

Pervert-Sennin Jiraiya

Grey_wolf

Itachi_

Swedish_star

Svenskar jag hittills hittat här... Jag ser fram emot att titta på den </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Yeah
    oh ja.. jag med =)

Missing Nin
    english is good for me

but u foreigners please urself&#33;

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Grey_wolf @ Feb 2 2004, 03:03 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Shinji Ikari &#064; Feb 2 2004, 01:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Yeahsomethinglikethat

Nautek

Hakeem_21

Beautiful Green Beast

Karasu

Dank

L8r

Pervert-Sennin Jiraiya

Grey_wolf

Itachi_

Swedish_star

Svenskar jag hittills hittat här... Jag ser fram emot att titta på den </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Yeah
    oh ja.. jag med =) </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Självklart Grey, man har väl någon koll i alla fall... Nu uppdaterar jag mig så att datum på när ni joinade gotwoot står med också

Junior Sexfiend PSJ's Avatar
    </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Grey_wolf @ Feb 2 2004, 08:03 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Shinji Ikari &#064; Feb 2 2004, 01:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Yeahsomethinglikethat

Nautek

Hakeem_21

Beautiful Green Beast

Karasu

Dank

L8r

Pervert-Sennin Jiraiya

Grey_wolf

Itachi_

Swedish_star

Yeah
    oh ja.. jag med =) </td></tr></table><div class='postcolor'>
    hade ingen aning att vi va så många hallao alla svenskar&#33;&#33; längtar tills du e färdig med subben låter antagligen ganska roligt.. har dt översatt kareoken också?

u go &#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;

Eh? bara så ni vet så finns det redan en grupp som subbar med svensk text, kolla anime.mircx.com, de ska finnas där, återkommer när jag fått link till deras hemsida, SVENSKARNA ÄGER GOTWOOT

Junior Sexfiend PSJ's Avatar
    </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (itachi_ @ Feb 2 2004, 09:45 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> SVENSKARNA ÄGER GOTWOOT </td></tr></table><div class='postcolor'>
    DU HAR SÅ RÄTT&#33;&#33;&#33;&#33; WE AGER ALLA FORUMARE&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;

Önskar att vi i Sverige också hade ett forum lika stort som detta fast med bara svenskar som tänker likadant, amerikanare och kanadensare de är ju som det är där borta, helt isolerade.. tänker helt cp... Det är faktiskt en del i sverige som tittar på naruto, men ingen som vill starta nåt seriöst som en hemsida med avsnitt, forum och sådant.

Satan va svennar de va då.. vi får hetsa modsen om en Svensk general (Naruto) discussion..

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Pervert&#045;Sennin Jiraiya &#064; Feb 2 2004, 12:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> in sweidish nice i noe that language in fact i usually speak it
    var bor du nånstans? själv bor ja i hamsta. coolt med en sub på svenska..

well if you need that translated:

where do you live? i live in hamsta(spelled Halmstad city in sweden). cool with a sub in swedish. </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Bor i trelleborg. Jag pratar svenska rätt mycket också faktiskt.

Oj så många svenskar&#33; OJ Karasu,e du svensk??? WOW&#33;

haha... måste väl posta då eftersom alla andra gör det&#33;

snyggt att översätta alla teknikerna ja&#33;
    &quot;SNURR&quot; (Kaiten för er som inte fattade det =P)
    &quot;Tusen fåglar&quot; a.k.a blixtkant

lol man kommer inte kunna hålla sig för skratt ju&#33;

Tja här är mina egna översättningar i min sub:
    Nimpou = Ninja Teknik
    *ehh? den där attacken som dom fyra sound-nins gör i 68 = Eld Barriär&#33;

fult eller hur?

Tror ni inte att adminarna blir lite sura när vi snackar ett annat språk?

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Beautiful Green Beast @ Feb 2 2004, 04:36 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Tja här är mina egna översättningar i min sub:
    Nimpou = Ninja Teknik

fult eller hur?

Tror ni inte att adminarna blir lite sura när vi snackar ett annat språk? </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Nej det finns ingen regel på det

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Grey_wolf &#064; Feb 2 2004, 04:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Beautiful Green Beast &#064; Feb 2 2004, 04:36 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Tja här är mina egna översättningar i min sub:
    Nimpou = Ninja Teknik*
    *ehh? den där attacken som dom fyra sound-nins gör i 68 =* Eld Barriär&#33;

fult eller hur?

Tror ni inte att adminarna blir lite sura när vi snackar ett annat språk? </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Nej det finns ingen regel på det </td></tr></table><div class='postcolor'>
    nej jag vet men VISST &#39;R DET FULT?
    ooh&#33; svenska är det vackraste språket i hela världen&#33;
    ooh&#33; swedish is the most beautiful language in the world&#33;

Guys, I think the mods will get pissed if you only keep speaking swedish.

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Power PMV @ Feb 2 2004, 04:43 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Guys, I think the mods will get pissed if you only keep speaking swedish. </td></tr></table><div class='postcolor'>
    err....I dont think theres any rules saying you cant speak a different language?

</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Grey_wolf @ Feb 2 2004, 04:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> </div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Beautiful Green Beast &#064; Feb 2 2004, 04:36 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Tja här är mina egna översättningar i min sub:
    Nimpou = Ninja Teknik

fult eller hur?

Nej det finns ingen regel på det </td></tr></table><div class='postcolor'>
    Just like i said here (but in swedish) there isnt any rule about the language
    So no.. the mods cant be pisseed

All I have to say is, Good Luck my friend&#33;